Sissi, Schlieren, MSTS, OpenBVE

Az elmúlt hetekben többen lelkesen próbálgattuk a szép MSTS-es vonatokat, mozdonyokat, stb. OpenBVE-ben, én sem voltam rest ebben. Most viszont úgy gondoltam, hogy megnézem, milyen az ÖBB-s Schlierenwagen MSTS-es változata OpenBVE-ben. Körmönfontan hangzik, ugye? :)

Hogy ne maradjanak a kocsik vonóerő nélkül, letöltöttem hozzájuk egy mozdonyt is, méghozzá egy Sissit, az ÖBB hajdani 1014-es sorozatú szépségét. Messziről így néz ki a vonat:

Pofás, ugye? Szép ez a Sissi, de tényleg. A kicsit zöldes ablakárnyalatot is szépen elkészítette az építője. Kicsit sajnáltam viszont, hogy az áramszedő lent van, s azt is, hogy nem tudok belenyúlni az .s objektumba úgy, mint egy B3D-be. Node nézzük a kocsit.

Ahogy ránéz az ember, rögtön feltűnik, hogy ez belső teres kocsi. Van első osztályú, másodosztályú, első-másodosztályú és paklis változat is, ebben a vonatban most mind benne van. Papírvékonyságúak a belső tér elemei, de ez kívülről nézve egyáltalán nem gond.

Ahogyan várható volt, az ívek szépek a kocsin, így a tető íve például jól néz ki. Ugyanakkor ez nem minden: a kocsivégek elnagyoltan, csak egy-egy fényképpel jelennek meg, ezeket én B3D-ben sokkal részletesebben kidolgoztam.

Összességében úgy tűnik, hogy van értelme befejezni a már elkezdett B3D-t és valószínűleg érdemes ráhúzni az ÖBB-s textúrát is, ami simább, finomabb, mint a GySEV-es.

Az MSTS-es objektum hasznos lesz mindenképpen: a segítségével sokkal könnyebb lesz OpenBVE-ben belső teret építeni, mivel lesz mihez mérni a felületeket.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .